Logo ontwerpen

logo ontwerpenOp zoek naar de ware identiteit van jouw bedrijf of organisatie om je doelgroep op een succesvolle wijze te bereiken?

Logo's zijn van groot belang bij het vaststellen van relaties met nieuwe klanten. Als een klant op zoek is naar bepaalde producten of diensten op internet en vindt  twee bedrijven,  het éne heeft geen goed logo en het andere bedrijf heeft wél een professioneel logo. Welk bedrijf denk je dat dan  aantrekkelijker is?

Het bedrijf met een goed profesioneel logo heeft een voordeel, omdat dit logo  een gevoel van vertrouwen en betrouwbaarheid geeft. Dat is een grote reden waarom klanten een relatie met uw bedrijf starten en niet een ander. De meeste mensen zijn bereid iets meer te betalen om een ​​relatie met een betrouwbaar bedrijf te hebben. Dus begin vandaag nog met het maken van je eigen logo en maak je onderneming uniek en herkenbaar.

Vraag 3 voorstellen voor je logo (in vector)

Vul het formulier in en vraag direct 3 voorstellen voor je logo. Het is gratis en vrijblijvend, je betaalt pas als je tevreden bent met ons ontwerp.

Je naam (verplicht)

Je e-mail (verplicht)

Onderwerp

Je bericht

Vraag een vector !

Tip 1 : Dit is ontzettend belangrijk. Professionele logo’s worden ontworpen in vectoren bijvoorbeeld “ai” of “eps”. Dit om het te kunnen gebruiken buiten je website (flyers maken,...). Je zult er later spijt hebben als je dit niet direct vraagt.

Maak het uniek

Tip 2 : Een goed logo onderscheidt zich van de logo’s van concurrenten. Dus maak het uniek en bouw daarmee je eigen imago op. We helpen jouw graag bij het bedenken en ontwerpen van een modern en uniek logo.

Houd het simpel

Tip 3 : Simpele logo’s zijn vaak gemakkelijk te herkennen, goed te onthouden en effectief in het overbrengen van de juiste boodschap van je business. Het creëert een identiteit. Het geheim van een succesvol logo is vaak de eenvoud!

Maak het tijdloos

Tip 4 : Een doeltreffend logo moet  tijdloos zijn. Dus het volgen van de laatste nieuwe trends en je logo hierin laten meegaan is niet verstandig. Bij de identiteit gaat het om levensduur. Volg niet de trends, maar val op!